Wednesday, December 9, 2015

Filled Under:

Siti Nordiana Bercerita Mengenai Isi Hatinya Dan Dedah Siapa Teman Lelakinya

Mengakui selesa dan bahagia dengan hidup sendiri, Siti Nordiana menjelaskan bahawa belum bersedia untuk menerima lamaran daripada mana-mana lelaki walaupun ada yang cuba mengusiknya mengenai perkara tersebut namun sampai sekarang masih tiada lelaki bertapak di hatinya.
“Kalau betul ada orang yang mahu melamar saya, buat masa sekarang ini saya tak akan terima kerana ingin dan mahu memberi sepenuh tumpuan kepada kerjaya nyanyian dan anak saya. Rasanya saya masih belum bersedia untuk bergelar isteri semula, malah saya selesa dengan kehidupan sekarang dan bersyukur selalu dan ada sebab saya tidak membuka hati lagi kepada lelaki kadang-kadang dalam perhubungan juga ada pasang surutnya, serik buat masa sekarang siapa rasa dia pasti akan tahu buat masa ini kekasih saya adalah anak saya je ”

" keasih hati dan teman lelaki saya ketika ini adalah anak saya lah hero saya " dalam nada seloroh 

“Setakat ini saya selalu bahagia je hidup sendiri sambil membesarkan anak tunggal tercinta saya iaitu Mohd Rayyan Nakhaie yang kini berusia tujuh tahun,” jelasnya melalui Harian Metro.
Menurut Siti Nordiana lagi atau lebih mesra dengan panggilan Nana menyatakan bahawa sepanjang tempoh enam tahun hidup solo, dia masih belum terbuka hati untuk berkahwin dan tidak mengambil serius apabila rakan-rakan suka mengusiknya mengenai hal berkaitan jodohnya bukan senang bagi dia untuk terima.

Jom Layan Lagu Sepanjang Zaman Siti Nordiana Dengan Lan Kristal Yang Mengantikan Allahyarham Achik Spin... Memang Best Mereka Berduet Cayalah Lan :)




0 comments:

Post a Comment